Mgr. Veronika Popelková

Diplomová práce

Self-reflection in Teacher Development

Self-reflection in Teacher Development
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá sebereflexí v učitelské profesi. Práce popisuje různé druhy sebereflexe a její výhody. Dále práce analyzuje a porovnává postoje zkušených učitelů, začínajících učitelů a vysokoškolských studentů učitelství k sebereflexi a dokazuje, že ačkoliv je reflektivní myšlení důležité pro všechny tyto skupiny učitelů, tak výhody, které jim sebreflexe přináší, se liší.
Abstract:
This diploma thesis deals with the topic of self-reflection in the teacher profession. The thesis describes different forms of self-reflection and its benefits. The thesis also analyses and compares the attitudes of experienced teachers, beginning teachers and teacher trainees towards self-reflection and proves that although reflective thinking is important for each of these teacher groups, the benefits …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 2. 2021
  • Vedoucí: M.A. Ailsa Marion Randall
  • Oponent: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy