Self-reflection in Teacher Development – Mgr. Veronika Popelková
Mgr. Veronika Popelková
Diplomová práce
Self-reflection in Teacher Development
Self-reflection in Teacher Development
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá sebereflexí v učitelské profesi. Práce popisuje různé druhy sebereflexe a její výhody. Dále práce analyzuje a porovnává postoje zkušených učitelů, začínajících učitelů a vysokoškolských studentů učitelství k sebereflexi a dokazuje, že ačkoliv je reflektivní myšlení důležité pro všechny tyto skupiny učitelů, tak výhody, které jim sebreflexe přináší, se liší.Abstract:
This diploma thesis deals with the topic of self-reflection in the teacher profession. The thesis describes different forms of self-reflection and its benefits. The thesis also analyses and compares the attitudes of experienced teachers, beginning teachers and teacher trainees towards self-reflection and proves that although reflective thinking is important for each of these teacher groups, the benefits …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sgzop/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 2. 2021
- Vedoucí: M.A. Ailsa Marion Randall
- Oponent: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy