Návrh kooperačnej stratégie vybraného slovenského a nemeckého podniku – Bc. Kristína Gutičová
Bc. Kristína Gutičová
Diplomová práce
Návrh kooperačnej stratégie vybraného slovenského a nemeckého podniku
A Proposal of Cooperation Strategy of the Selected Slovak and German Company
Anotace:
Cieľom diplomovej práce je navrhnutie inovovanej kooperačnej stratégie vybraného slovenského a nemeckého podniku. Diplomová práca je rozdelená do troch častí, pričom teoretická časť, ktorá bola spracovaná na základe literárnej rešerše, obsahuje pojmy, ktoré vymedzujú kooperáciu, jej ciele, stratégiu a strategické partnerstvá. V praktickej časti diplomovej práce je analyzovaná samotná vybraná spoločnosť …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to propose an innovative cooperation strategy of a selected Slovak and German company. The thesis is divided into three parts, the theoretical part, which was based on literature research, contains the concepts that define cooperation, its objectives, strategy, and strategic partnerships. The practical part of the thesis analyses the selected company itself and its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gutičová, Kristína. Návrh kooperačnej stratégie vybraného slovenského a nemeckého podniku. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Strategia marketingovikh kommunikatciy na praktike sovremennykh organizatcyi
Stanislav Regusevich -
Komunikačná strategia pri zavedení nového produktu na trh
Veronika Práznovská -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Stratégia vstupu výrobcu automobilov na nový zahraničný trh
Diana Borgesová -
Stratégia rozvoja značky eventovej agentúry
Angelika Filová -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Stratégia marketingovej komunikácie Obchodne podnikateľskej fakulty
Erika Žitniaková