Výtvarná hra jako prostředek rozvoje vlastní identity u dětí předškolního věku – Lucie BERÁNKOVÁ
Lucie BERÁNKOVÁ
Bakalářská práce
Výtvarná hra jako prostředek rozvoje vlastní identity u dětí předškolního věku
Art game as a means of identity development in preschool children
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj dětské identity, dětské spontánnosti a tvořivosti při výtvarných činnostech. Rozvoj a posilování duševního, sociálního a emočního vývoje pomocí výtvarné hry. Struktura práce je podřízena vymezenému cíly. Teroretická část se zaměřuje na charakteristiku předškolního vývoje, rozvoj dětské identity, význam hry a výtvarné tvoření. Praktická část vysvětluje konkrétní …víceAbstract:
Bachelor thesis focuses on developing children's identity, children's spontaneity and creativity in art activities. Developing and strengthening the intellectual, social and emotional development through creative play. The structure of work is subject to an identified goals. The theoretical part focuses on the characteristics of pre-development, development of children's identity, the importance of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
- Vedoucí: Mgr. Lenka Minaříková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BERÁNKOVÁ, Lucie. \textit{Výtvarná hra jako prostředek rozvoje vlastní identity u dětí předškolního věku}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/7y8wiu/.
Jak správně citovat práci
BERÁNKOVÁ, Lucie. Výtvarná hra jako prostředek rozvoje vlastní identity u dětí předškolního věku. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Moje identita ve výtvarné výchově na 1. stupni ZŠ
Miriam ŠÁNKOVÁ -
Vizuální identita organizace provozující dětský tábor
Aleš KREJČÍ -
Vizuální identita kulturní akce hudební festival Vývrtka
Tereza PÖTHE -
Prožitek jako prostředek seznámení se světem neslyšících
Lucie Schneiderová -
Prožitek světla a prostoru v umění od 60. let po současnost.
Žaneta Turoňová -
Vliv herních prvků na výkon a subjektivní prožitek dětí při měření pracovní paměti metodou Shapebuilder
Monika Hlaváčová -
Instituce a divák: Faktory ovlivňující divácký prožitek umění v kontextu současných institucí
Karina Kottová -
Prožitek "neiniciátora" v počáteční fázi psychoterapie v průběhu manželské krize
Martina Fuchsová Bělecká