Inovace grafické podoby hry Catch the Phantom – František Holubec
František Holubec
Bachelor's thesis
Inovace grafické podoby hry Catch the Phantom
Graphic Facelift of the Catch the Phantom Game
Abstract:
Cílem práce je vytvořit novou grafickou podobu hry Catch the Phantom. Původní verze hry je vytvořená v herním enginu Unity. V práci se zabývám průzkumem originálního zpracování, následnému návrhu jednotlivých grafických komponent a jejich implementaci do původní hry. Součástí návrhu je uživatelské rozhraní i nová reprezentace 3D prostředí hry. Zabývám se i tvorbou modulárních herních map s možností …moreAbstract:
The aim of this thesis is to create a new graphic design of the Catch the Phantom game. Original version of the game is created in the game engine Unity. In this thesis I am dealing with research of its original state, then with the design of individual graphic components and their implementation into the original game. The design includes a user interface and a new 3D representation of the game environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rf4jg/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2019
- Supervisor: RNDr. Roman Stoklasa, Ph.D.
- Reader: Mgr. Milan Doležal
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / field:
Informatics / Computer Graphics and Image Processing
Theses on a related topic
-
Uživatelské rozhraní pro ovládání 3D aplikací (ale i 2D aplikací ve 3D)
Michael Švasta -
Software for 3D Human Face Modification
Anna Skorobogatova -
Návrh a implementace WPF aplikace pro 3D detekci a analýzu hracích kostek
Jaroslav Janků -
2D multiplayerová strategická hra v Unity
Michael Konečný