František Holubec

Bachelor's thesis

Inovace grafické podoby hry Catch the Phantom

Graphic Facelift of the Catch the Phantom Game
Abstract:
Cílem práce je vytvořit novou grafickou podobu hry Catch the Phantom. Původní verze hry je vytvořená v herním enginu Unity. V práci se zabývám průzkumem originálního zpracování, následnému návrhu jednotlivých grafických komponent a jejich implementaci do původní hry. Součástí návrhu je uživatelské rozhraní i nová reprezentace 3D prostředí hry. Zabývám se i tvorbou modulárních herních map s možností …more
Abstract:
The aim of this thesis is to create a new graphic design of the Catch the Phantom game. Original version of the game is created in the game engine Unity. In this thesis I am dealing with research of its original state, then with the design of individual graphic components and their implementation into the original game. The design includes a user interface and a new 3D representation of the game environment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2019
  • Supervisor: RNDr. Roman Stoklasa, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Milan Doležal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Bachelor programme / field:
Informatics / Computer Graphics and Image Processing