Návrh reklamní kampaně pro firmu ZLÍNEXPO, s.r.o. – Roman Mišák
Roman Mišák
Bakalářská práce
Návrh reklamní kampaně pro firmu ZLÍNEXPO, s.r.o.
Proposal of an Advertising Campaign for the Company ZLÍNEXPO, Ltd.
Anotace:
V této práci bude cílem vytvořit PPC reklamní kampaň v systému Sklik pro Veletrh STAVEBNICTVÍ-THERM. Bude zde detailně popsáno, jak reklamní kampaň nastavit a na jakém principu fungují jednotlivé dílčí kampaně. Dále zde bude vyhodnocena úspěšnost celé kampaně 2016 s porovnáním s kampaní 2015. Následovat bude posouzení nejefektivnější dílčí reklamní kampaně, nejúspěšnějšího banneru a textového inzerátu …víceAbstract:
In this graduation work my goal is going to create PPC advertising campaign in the Sklik system for STAVEBNICTVÍ-THERM trade fair. Settings of the advertising campaign, as well as the work of particular researches, is going to be described in detail. Also the success of the whole campaign 2016 will be compared with the campaign 2015 and it will be evaluated. There will be appraisal of the most efficient …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mišák, Roman. Návrh reklamní kampaně pro firmu ZLÍNEXPO, s.r.o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online reklama veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA
Marek Mach -
Marketingová strategie vybrané firmy ve stavebnictví
Dominika Čelišová -
Online reklama veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA
Marek Mach -
Analýza a návrh řešení inzerce v PPC systému Sklik
Judita Ouhrabková -
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Michal Kolesár -
Možnosti systémů Google Ads a Seznam Sklik
Daniela KRULICKÁ -
Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance
Veronika Čmolíková -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš