Mikrosvět spotřebitele: Využití hudebních preferencí spotřebitele v marketingové komunikaci – Marek Pancíř
Marek Pancíř
Bakalářská práce
Mikrosvět spotřebitele: Využití hudebních preferencí spotřebitele v marketingové komunikaci
Consumer microworld: Usage of consumer’s musical preferences in marketing communication
Anotace:
Tématem této práce je využití hudby v reklamě a její působení na spotřebitele. Cílem práce je nalézt odpovědi na tyto otázky: Pokud bychom byli schopni zjistit pomocí hudebních preferencí osobnostní rysy, dá se pak u produktů zaměřených na jednotlivé osobnostní typy zvolit i ideální audio složka? Je možné pouze pomocí playlistu jedince v jeho mobilním telefonu vybrat vhodné produkty a doporučit mu …víceAbstract:
Theme of this seminar paper is usage of music in commercials and its influence on consumers. Goal of this seminar paper is to find answers on these questions: If we can determine personal traits using musical preferences then can the ideal audio component be chosen for products focused on personality types? Is it possible only with the help of an individual's playlist in his mobile phone to select …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79364
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: Klára Šimůnková
- Oponent: Jan Závodný Pospíšil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79364
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
VLIV OSOBNOSTI A INTELIGENCE NA HUDEBNÍ PREFERENCE A PROBLEMATIKA STEREOTYPŮ V OBLASTI HUDEBNÍCH PREFERENCÍ
Simona KOSTOHRYZOVÁ -
Vliv hudebního vzdělávání na hudební preference
Alžběta Hrbáčová -
Hudební preference a emocionální složky osobnosti adolescentů
Petra SKÁCELÍK ŠULCOVÁ -
Hudební preference studentů KHK FPE ZČU
Jana BRYCHOVÁ -
Hudební preference u žáků na 2. stupni základních škol
Leoš DITTRICH -
Hudební preference dětí mladšího školního věku
Sandra NGUYENOVÁ -
Active Approach in Music Education: Designing Teaching Materials for CLIL Music Lessons at Lower-Secondary Schools
Tereza Tesarčíková -
Music editor v Čechách...a na Marsu: Perspektiva role music editora v českém prostředí s příkladem na realizaci filmu Mars
Eliška Blauberová