Marek Pancíř

Bakalářská práce

Mikrosvět spotřebitele: Využití hudebních preferencí spotřebitele v marketingové komunikaci

Consumer microworld: Usage of consumer’s musical preferences in marketing communication
Anotace:
Tématem této práce je využití hudby v reklamě a její působení na spotřebitele. Cílem práce je nalézt odpovědi na tyto otázky: Pokud bychom byli schopni zjistit pomocí hudebních preferencí osobnostní rysy, dá se pak u produktů zaměřených na jednotlivé osobnostní typy zvolit i ideální audio složka? Je možné pouze pomocí playlistu jedince v jeho mobilním telefonu vybrat vhodné produkty a doporučit mu …více
Abstract:
Theme of this seminar paper is usage of music in commercials and its influence on consumers. Goal of this seminar paper is to find answers on these questions: If we can determine personal traits using musical preferences then can the ideal audio component be chosen for products focused on personality types? Is it possible only with the help of an individual's playlist in his mobile phone to select …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
  • Vedoucí: Klára Šimůnková
  • Oponent: Jan Závodný Pospíšil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79364