Marek Manov
Bakalářská práce
Využití AR/VR v podnikovém prostředí
Utilization of AR/VR in the corporate environment
Anotace:
Práce je zaměřená na definice, historii a důležité komponenty hardwarové AR/VR řešení. Dále analyzuje aktuální využití těchto dvou technologií ve společnosti a návrh implementace AR/VR technologií v určitém podniku. Cílem je identifikace potencionálních možností ke zlepšení efektivnosti podniku, analýza možných výhod, výběr vhodného řešení a návrh implementace ve vybraném podniku.Abstract:
The thesis focuses on the definition, history, and important components of hardware-based AR/VR solutions. Furthermore, it analyzes the current utilization of these two technologies in society and proposes the implementation of AR/VR technologies in a specific enterprise. The aim is to identify potential opportunities for improving the efficiency of the enterprise, analyze possible benefits, select …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lukáš Herout, Ph.D.
- Oponent: Patrik Šolc, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/
Denis Gazetdinov -
Možnosti využití technologií virtuální reality a rozšířené reality v geoturismu
Dominik Beňo -
Simulation of Paraglider in Virtual Reality
Jan Ševčík -
Virtuální realita jako objekt a subjekt výstavní praxe
Jakub Zemánek -
Zhodnocení předpokladů politiky a reality implementace nástrojů harmonizace rodinného a pracovního života v příhraničních oblastech Plzeňského kraje
Eliška Bláhová -
Implementace rozšířené reality do procesu svařování
Michal GRYGA -
Implementace virtuální reality a snímání pohybu do výuky
Michal Kmiť -
Implementace rozšířené reality do výuky matematiky
Lenka GLACOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva