In what way can a teacher's personality influence a pupil's attitude towards English – Bc. Kamila NOVOSADOVÁ
Bc. Kamila NOVOSADOVÁ
Master's thesis
In what way can a teacher's personality influence a pupil's attitude towards English
In what way can a teacher's personality influence a pupil's attitude towards English
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu osobnosti učitele a jejímu vlivu na přístup žáků k angličtině. Toto téma je hlavní náplní obou částí - teoretické i praktické. Hlavním cílem teoretické části je popis osobnosti učitele pomocí následujících oblastí ? motivace k učitelskému povolání, temperament učitele, charakter učitele a schopnosti učitele. Dále se teoretická část zabývá různými typologiemi osobnosti …moreAbstract:
This Thesis gives an overall view into the topic of a teacher?s personality with the main focus placed on teacher?s temperament, character, skills and motivation for selecting the teaching profession. Moreover, it outlines the most relevant typologies of a teacher?s personality and at the end of the theoretical part the topic of motivation, which plays a key role regarding learners? positive attitude …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2011
- Supervisor: Libuše Slavíková, M.A. CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOSADOVÁ, Kamila. \textit{In what way can a teacher's personality influence a pupil's attitude towards English}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2011. Available from: https://theses.cz/id/7ytz84/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVOSADOVÁ, Kamila. In what way can a teacher's personality influence a pupil's attitude towards English. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / AJ-RJ
Theses on a related topic
-
Individuální přístup k žákům se speciálními potřebami a k žákům z neúplných rodin
Marie Zaoralová -
Procedurální a konceptuální přístup žáků k pojmům obsah čtverce a obdélníku
Tereza Osičková -
Přístup k žákům s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ z hlediska podpory sociálního začlenění a komunikace
Barbora Pátková -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Výuka angličtiny na základní škole a jazyková politika českého státu
Veronika Lukešová -
Výuka angličtiny u žáků s narušenou komunikační schopností pohledem učitelů
Šárka Panochová -
Angličtina venku aneb Výuka angličtiny v lesních mateřských školách
Adéla Bártová -
Vývoj americké angličtiny a srovnání současné americké angličtiny s britskou standardní angličtinou
David ROUŠ