In what way can a teacher's personality influence a pupil's attitude towards English – Bc. Kamila NOVOSADOVÁ
Bc. Kamila NOVOSADOVÁ
Diplomová práce
In what way can a teacher's personality influence a pupil's attitude towards English
In what way can a teacher's personality influence a pupil's attitude towards English
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu osobnosti učitele a jejímu vlivu na přístup žáků k angličtině. Toto téma je hlavní náplní obou částí - teoretické i praktické. Hlavním cílem teoretické části je popis osobnosti učitele pomocí následujících oblastí ? motivace k učitelskému povolání, temperament učitele, charakter učitele a schopnosti učitele. Dále se teoretická část zabývá různými typologiemi osobnosti …víceAbstract:
This Thesis gives an overall view into the topic of a teacher?s personality with the main focus placed on teacher?s temperament, character, skills and motivation for selecting the teaching profession. Moreover, it outlines the most relevant typologies of a teacher?s personality and at the end of the theoretical part the topic of motivation, which plays a key role regarding learners? positive attitude …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2011
- Vedoucí: Libuše Slavíková, M.A. CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOSADOVÁ, Kamila. \textit{In what way can a teacher's personality influence a pupil's attitude towards English}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/7ytz84/.
Jak správně citovat práci
NOVOSADOVÁ, Kamila. In what way can a teacher's personality influence a pupil's attitude towards English. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ-RJ
Práce na příbuzné téma
-
Individuální přístup k žákům se speciálními potřebami a k žákům z neúplných rodin
Marie Zaoralová -
Procedurální a konceptuální přístup žáků k pojmům obsah čtverce a obdélníku
Tereza Osičková -
Přístup k žákům s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ z hlediska podpory sociálního začlenění a komunikace
Barbora Pátková -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Výuka angličtiny na základní škole a jazyková politika českého státu
Veronika Lukešová -
Výuka angličtiny u žáků s narušenou komunikační schopností pohledem učitelů
Šárka Panochová -
Angličtina venku aneb Výuka angličtiny v lesních mateřských školách
Adéla Bártová -
Vývoj americké angličtiny a srovnání současné americké angličtiny s britskou standardní angličtinou
David ROUŠ