Renata FRKOVÁ, DiS.

Bachelor's thesis

Distanční výuka žáků se sociálním znevýhodněním z pohledu pedagogů základní škol

Distance Learning of Socially Disadvantaged Pupils from the Primary School Teachers´Perpective
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním v režimu distančního vzdělávání realizovaného v souvislosti s epidemiologickou situací v době pandemie onemocnění vyvolaného koronavirem SARS-CoV-2. Teoretická část práce je postavena na aktuálních poznatcích v oblasti problematiky sociálního vyloučení, jeho příčin, projevů a důsledků, se zvláštním zřetelem na dopady …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of education of children with social disadvantages in distance education implemented in the context of the epidemiological situation during the SARS-CoV-2 pandemic. The theoretical part of the thesis is based on current knowledge in the field of social exclusion, its causes, manifestations and consequences with special attention to the impact on education. It …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 8. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FRKOVÁ, Renata. Distanční výuka žáků se sociálním znevýhodněním z pohledu pedagogů základní škol. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta