Renata FRKOVÁ, DiS.

Bakalářská práce

Distanční výuka žáků se sociálním znevýhodněním z pohledu pedagogů základní škol

Distance Learning of Socially Disadvantaged Pupils from the Primary School Teachers´Perpective
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním v režimu distančního vzdělávání realizovaného v souvislosti s epidemiologickou situací v době pandemie onemocnění vyvolaného koronavirem SARS-CoV-2. Teoretická část práce je postavena na aktuálních poznatcích v oblasti problematiky sociálního vyloučení, jeho příčin, projevů a důsledků, se zvláštním zřetelem na dopady …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of education of children with social disadvantages in distance education implemented in the context of the epidemiological situation during the SARS-CoV-2 pandemic. The theoretical part of the thesis is based on current knowledge in the field of social exclusion, its causes, manifestations and consequences with special attention to the impact on education. It …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FRKOVÁ, Renata. Distanční výuka žáků se sociálním znevýhodněním z pohledu pedagogů základní škol. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence