Tereza Beránková

Diplomová práce

Pivo v plechu - motivy českých spotřebitelů pro volbu tohoto obalu

Canned beer - motives of Czech consumers for choosing this packaging
Anotace:
Cílem práce je pomocí kvantitativního výzkumu poznat motivy, které mají vliv na koupi piva v plechu. Podcílem je zjistit spotřebitelsky nejčastější obal piva a důvody, které k tomu vedou. Práce je doplněna o marketingové a sociální poznání, statistická data, situaci na trhu s baleným pivem a charakteristiky obalů piva v ČR. Metodou sběru dat je lavinový online dotazník, vytvořený ve formulářích Google …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to use quantitative research to identify the motives that affect the purchase of canned beer. The goal is to find out the most common consumer packaging of beer and the reasons that lead to the purchase. The thesis is supplemented by marketing and social knowledge, statistical data, the situation on the market in packaged beer and the characteristics of beer packaging …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Stanislav Tripes
  • Oponent: Mojmír Sabolovič

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82486