Pivo v plechu - motivy českých spotřebitelů pro volbu tohoto obalu – Tereza Beránková
Tereza Beránková
Diplomová práce
Pivo v plechu - motivy českých spotřebitelů pro volbu tohoto obalu
Canned beer - motives of Czech consumers for choosing this packaging
Anotace:
Cílem práce je pomocí kvantitativního výzkumu poznat motivy, které mají vliv na koupi piva v plechu. Podcílem je zjistit spotřebitelsky nejčastější obal piva a důvody, které k tomu vedou. Práce je doplněna o marketingové a sociální poznání, statistická data, situaci na trhu s baleným pivem a charakteristiky obalů piva v ČR. Metodou sběru dat je lavinový online dotazník, vytvořený ve formulářích Google …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to use quantitative research to identify the motives that affect the purchase of canned beer. The goal is to find out the most common consumer packaging of beer and the reasons that lead to the purchase. The thesis is supplemented by marketing and social knowledge, statistical data, the situation on the market in packaged beer and the characteristics of beer packaging …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82486
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Stanislav Tripes
- Oponent: Mojmír Sabolovič
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82486
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?
Dorota Cikánová -
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac