Prostor pro komunikaci mezi žákem a učitelem – Bc. Dita Skalová
Bc. Dita Skalová
Diplomová práce
Prostor pro komunikaci mezi žákem a učitelem
The Space for Communication between a Teacher and a Pupil
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zmapováním a významem komunikačního prostoru mezi učitelem a žákem na 2. stupni běžných základních škol. Zaměřuje se na popis a analýzu potřeby zavedení povinné třídnické hodiny do rozvrhu žáků 2. stupně základní školy pro posílení zdravé komunikace v rámci třídního kolektivu a komunikace mezi žáky a učite-li. Z praktické části vyplývá, že na školách, kde se třídnická hodina …víceAbstract:
The thesis defines the space for communication between a teacher and a pupil in higher elementary classes and elaborates its significance. It describes and analyses the need of an introduction of an extra lesson as a tutorial into the timetable of these classes in or-der to strengthen healthy communication among the classmates and communication between pupils and teachers. Due to the results of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Zveřejnit od: 29. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Helena Kalábová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skalová, Dita. Prostor pro komunikaci mezi žákem a učitelem. Liberec, 2015. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Komunikativní kompetence žáků se specifickými poruchami učení v ZŠ
Lenka KUBESOVÁ -
Rozvoj vybrané klíčové kompetence žáků páté třídy ZŠ
Michaela NOVOTNÁ -
Rozvoj vybrané klíčové kompetence žáků páté třídy ZŠ
Michaela NOVOTNÁ -
Využití SITCOMŮ k rozvoji komunikační kompetence žáků
Jaroslav HANZAL -
Muzeum umění a galerie jako prostor pro edukační program
Nikol PINTOVÁ -
Galerie jako prostor pro výuku
Terezie Horňáková -
Knihovna jako prostor pro inspiraci
Tereza Steinová
Název
Vložil
Vloženo
Práva