Bc. Ivana Knapová

Bachelor's thesis

Guerilla marketing- analysis of a practical example

Guerilla marketing- analysis of a practical example
Abstract:
Cílem bakalářské práce „Guerilla marketing – analýza praktického příkladu” je odpovědět výzkumné otázky a dokázat, že působení guerilla marketingu může ovlivnit rozhodování konzumentů a je schopné vyvolat nové chování konzumentů a jejich návyky. V první části jsou zpracovány teoretické informace z dostupné literatury. Ve druhé části aplikuji tyto teoretické poznatky v praxi. Zároveň bude proveden výzkum …more
Abstract:
The goal of bachelor thesis „Guerilla marketing – analysis of a practical example“ is to answer research questions and prove that influence of guerilla marketing can influence decisions of consumers and is able to trigger new consumer behavior and habits. In the first part the theoretical basis from available corresponding literature is provided. The second part of this thesis puts the knowledge into …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Anida Krajina
  • Reader: Ing. Dušan Mladenović

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta