Bc. Vendula VELÍSKOVÁ

Bakalářská práce

Motiv koně v reklamě - význam a využití

význam a využití

Theme of horse in advertising
Anotace:
Bakalářská práce je zpracovaná na téma {\clqq}Motiv koně v reklamě``. Hlavním důvodem této práce je vytvořením podkladu pro zatím nepopsané téma na území ČR. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na reklamu a také obecné a základní poznatky z oblasti sémiotiky. Praktická část analyzuje vybrané reklamní sdělení, která obsahují motiv koně. Vlastní …více
Abstract:
My bachelor work's theme is "horse in advertising". The main reason for this research is the fact it has never been analysed in CR. In the theoretical part there are some marketing communications findings directed to the advertising and semiotics. The practical part analyses the choosen advertising communication including the item of horse. The analyse is directed to decoding the semiotic communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zveřejnit od: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10538

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Petr Podlešák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VELÍSKOVÁ, Vendula. Motiv koně v reklamě - význam a využití. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.