Radim Lapčík
Bakalářská práce
Mít uši k vidění
"Give me the ears to see"
Anotace:
Toto je primárně pedagogická práce v oblasti zvukové teorie. Zabývá se problematikou klasifikace zvuků v audiovizuálním díle, předkládá a porovnává tři existující pohledy na danou tématiku. Dále se věnuje nejednoznačným oblastem klasifikace zvukového materiálu a zdůvodňuje jevy, k nimž v nich dochází, přičemž zohledňuje a uvádí poznatky jiných oborů, které k daným jevům mají co říci.Abstract:
In the field of sound theory, this is mostly a pedagogical work. It deals with sound classification in the audiovisual context, describing and comparing three existing views on this topic. Furthermore, it explores the shadow areas of sound classification and explains the related phenomena with knowledge borrowed from other disciplines.Klíčová slova
zvuková tvorbaKlíčová slova
audiovizuální médiaKlíčová slova
zvuk ve filmuKlíčová slova
zvuková technologieObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2013
- Vedoucí: Jakub KUDLÁČ
- Oponent: Jan ČENĚK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Scénické zvukové technologie a jejich podíl na současné tvorbě Moravského divadla Olomouc
Anna Motalíková -
Interaktivní zvuková tvorba Golana Levina
Jiří Ulbrich -
Současné trendy zvukové mixáže v populární hudbě - binaurální technologie a hudba v 3D prostoru
Kristián Majer -
Technologie snímání, zpracování a vysílání zvuku v živých přenosech
Martin Vetrák -
Tvorba zvukové složky počítačových her
Tomáš Oramus -
Zvuk a žánr ve filmu Tiché místo (2017)
Patrik HRABĚ -
Analýza role hudby a zvuku ve filmu The Shining
Monika Bártíková -
Čas a zvuk ve filmu
Jan Richtr