Bc. Petr Podařil

Bakalářská práce

Produkt jako zdroj konkurenční výhody

Product as the source of a competitive advantage
Anotace:
Tématem bakalářské práce je pohled na produkt jako zdroj konkurenční výhody. Vybraným produktem jsou čerstvé těstoviny firmy Čerstvá pasta. Práce využívá teoretických poznatků v oblastech teorie produktu, segmentace, konkurenční výhody a marketingové komunikace. Cílem práce je formulace aktivit vedoucích ke zvýšení konkurenceschopnosti produktů firmy, zvýšení obchodního podílu firmy a upevnění pozice …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is Viewing of a Product as a Source of a Competitive Advantage. The selected product for demonstration is fresh pasta produced by the company Čerstvá pasta. The bachelor thesis uses theoretical knowledge in the areas of product knowledge, segmentation, competitive advantage and marketing communication. The aim of the thesis is formulation of activities which lead to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní