Bc. Jan Sál

Master's thesis

Zavedení procesu elektronické zpětné vazby do Volkswagen group after sales

Implementation of electronic feedback process into Volkswagen group after sales
Abstract:
Existuje mnoho faktorů, které mají vliv na udržení zákazníka. Jako jeden z nejdůležitějších faktorů můžeme jmenovat zákaznickou spokojenost. Pokud je zákazník s naším servisem velice spokojený, nemá důvod hledat alternativní společnost, to znamená, že se stává loajálním. Tato diplomová práce se zaměřuje právě na spokojenost zákazníků s procesem opravy osobních automobilů autorizovanými servisy Volkswagen …more
Abstract:
There are many factors, which affect retention of customer. One of the most important factors is customer satisfaction. Only if customer is highly satisfied with our products and services he is not motivated to find any alternative company. In this case, customer becomes loyal. This diploma thesis focuses on customer satisfaction with service process of cars by authorised services Volkswagen and focuses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2016
Accessible from:: 6. 5. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Jan Skrbek, Dr.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Sál, Jan. Zavedení procesu elektronické zpětné vazby do Volkswagen group after sales. Liberec, 2016. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technical University of Liberec

Faculty of Economics

Master programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics