Průzkum spokojenosti zákazníků CK Singletour – Markéta HOLÁ LINKOVÁ
Markéta HOLÁ LINKOVÁ
Bakalářská práce
Průzkum spokojenosti zákazníků CK Singletour
Customer Satisfaction Survey of Singletour Travel Agency
Anotace:
Tato bakalářská práce shrnuje teoretické poznatky v oblasti cestovního ruchu, přibližuje význam marketingu a zákaznické spokojenosti ve službách cestovních kanceláří a specifikuje profil českých singles, jejich požadavky, potřeby a nákupní chování. Základním tématem je měření spokojenosti zákazníků Cestovní kanceláře Singletour. Práce přibližuje a upozorňuje na specifika činnosti v oblasti pořádání …víceAbstract:
This bachelor thesis summarises theoretical knowledge in the field of tourism, explains the significance of marketing and customer satisfaction in services provided by travel agencies and characterises the profile of singles in the Czech Republic, including their demands, needs and shopping behaviour. The main topic of this thesis is surveying customer satisfaction of clients of the Travel Agency Singletour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLÁ LINKOVÁ, Markéta. Průzkum spokojenosti zákazníků CK Singletour. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy ve Francii
Lenka Titěrová