Mgr. Kateřina Golíková

Diplomová práce

Školní hodnocení z pohledu učitelů, žáků a rodičů (sonda v málotřídní škole)

Evaluation in position Teachers, Pupils and Parents in Elementary Village School
Anotace:
Teoretická část práce je zaměřena na hodnocení v dnešní škole; věnuje se klasifikaci, slovnímu hodnocení, autoevaluaci, sebehodnocení. Čtenáře také seznamuje se specifiky málotřídních škol. Samostatné kapitoly jsou věnovány hodnocení z pohledu učitele, žáků a rodičů. Praktická část představuje hodnocení z pohledu učitelů, žáků a rodičů na málotřídní základní škole v Babicích nad Svitavou. Doplňuje …více
Abstract:
Theoretical part of the thesis is aimed at evaluation in contemporary school; it focuses on marking, verbal evaluation, self-evaluation. It also introduces specifics of multigrade schools. Separate chapters are devoted to evaluation from the teacher’s, learners’ and parents’ point of view. Practical part presents evaluation in the multigrade school in Babice nad Svitavou from the teacher’s, learners …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Hana Filová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy