Migrace zákaznických center – Ing. Lucie Trlifajova
Ing. Lucie Trlifajova
Bachelor's thesis
Migrace zákaznických center
Centralization of service centres
Anotácia:
V současné době je přikládán stále větší důraz na kvalitu služeb zákazníkům. Kvalita služeb se zvyšuje s rostoucím vývojem technologie, jenž umožňuje zákazníkům snažší cestu k nákupu a informacím o službách a produktech. Ovšem kvalitní technologie je i pro tak významnou společnost nákladnou záležitostí, pro kterou se nevyplatí implementovat do svých jednotlivých center zvlášť, ale raději do jednoho …viacAbstract:
Today is most important quality of customer services. Service quality is increasing with growing progress of technology, which makes easier way to shop and get information about services and products. Indeed high technology is very expensive even for so significant company. For this company would not be worth to implement this high technology to each centre separately but much worth would be to centralized …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mfi6b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Návrh systému interního logistického auditu po restrukturalizaci společnosti z výrobního závodu na zákaznické servisní centrum
Pavla BALOUNOVÁ -
Maloobchodní prodejna jako zážitkové centrum
Anna Litvinchuk -
Projekt marketingového plánu firmy Mediaservis s.r.o., Zákaznické centrum pro její další rozvoj
Petr JANOUŠEK -
Call centrum České pošty s.p., jeho přínos pro podnik a možnosti rozvoje
Petr Voříšek -
Zvýšení efektivity zákaznického centra banky
Radek Holub -
Návrh zabezpečené zákaznické infrastruktury datového centra
Jan Linduška -
Návrh a implementace CRM systému pro optimalizaci firemních procesů obchodní firmy
Petr Kučera -
Proces implementace systému CRM a analýza přínosu ve společnosti Top People s.r.o.
Jiří Macharik