Implementace systému pro procedurální generování herního obsahu – Zbyněk Zelinka
Zbyněk Zelinka
Diplomová práce
Implementace systému pro procedurální generování herního obsahu
Implementation of procedural content generation system for games
Anotace:
Tématem této diplomové práce je rozbor procedurálního generování obsahu (PCG) v prostředí vývoje her. Nejprve je vysvětlen fundamentální princip tohoto přístupu včetně výčtu nejznámějších používaných metod. Dále je analyzováno a zhodnoceno využití toho-to přístupu ve vybraných hrách. Druhá část práce se věnuje popisu procesu vývoje para-metrizovatelného nástroje pro generování dvourozměrných herních …víceAbstract:
The topic of this master’s thesis is procedural content generation (PCG) in game devel-opment. First, the fundamental principle is explained and a list of best known methods is presented. Then, usage of this approach in selected games is analyzed and evaluated. Sec-ond part of this thesis describes the process of developing a parameterizable tool for pro-cedural generation of two dimensional levels …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79807
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
- Vedoucí: Jarmila Pavlíčková
- Oponent: David Král
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79807
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie