Uplatnění informačních technologií v obchodě – Jan NEHYBA
Jan NEHYBA
Bakalářská práce
Uplatnění informačních technologií v obchodě
The concept of an information retail technology
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je popsat uplatnění informačních technologií v maloobchodě. Moderní maloobchodní technologie jsou v dnešní době velmi důležité. Nabízí zákazníkům mimořádné služby, které mohou usnadnit jejich nakupování. Moderní technologie zjednodušují jejich nákup a placení, jedná se například o samoobslužné pokladny. Moderní technologie také zvyšuje tržby maloobchodních jednotek …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to describe a concept of a retail information technology. Modern retail technology is really important in the present day. It offers to the costumers the extraordinary services which can make their purchasing easier. Modern technology steps up and simplifies their purchasing and paying, for example: self-checkouts. Modern technology also raises the profits of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Šalamoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEHYBA, Jan. Uplatnění informačních technologií v obchodě. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Nové IT technologie v maloobchodě
Bedřich Schneebaum -
Využití moderní self-service BI technologie v praxi.
Agiimaa Buyankhishig -
Moderní technologie v maloobchodě
Martin STEHLÍK -
Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.
Linda Rosenbaumová -
Návrh optimalizace elektronického obchodu Tesco
Hana Procházková -
Analýza formátů obchodu TESCO na českém trhu
Lucia Jurištová -
Marketingová podpora Tesco Potraviny on-line
Blanka BUCHELOVÁ -
Analýza věrnostního programu spol. Tesco Stores ČR a.s. - Tesco Clubcard
Hanna Hayova
Název
Vložil
Vloženo
Práva