Využití dětské kresby jako diagnostické pomůcky v práci učitele – Ludmila NOVOTNÁ
Ludmila NOVOTNÁ
Diplomová práce
Využití dětské kresby jako diagnostické pomůcky v práci učitele
The Use of Children Drawings as a Diagnostic Aid in the Teachers Work
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na analýzu dětských kreseb čtyř vybraných metod (kresba lidské postavy, kresba začarované rodiny, kresba začarované třídy, volné téma) u žáků druhých tříd. Je dělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozdělena do třech kapitol pojednávajících o dítěti mladšího školního věku a o problematice dětské kresby. Praktická část je tvořena čtyřmi …víceAbstract:
The presented thesis focuses on the analysis of children's drawings of four selected methods (drawing of a human figure, drawing of an enchanted family and class, free topic) made by second-class pupils. It is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is divided into three chapters dealing with a child at a younger school age and the issue of children's drawings. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zveřejnit od: 22. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Alena Petrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVOTNÁ, Ludmila. Využití dětské kresby jako diagnostické pomůcky v práci učitele. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Kresba rodiny a začarované rodiny u dětí předškolního věku
Silvie ŘEHOŘÍKOVÁ -
Kresba postavy a začarované rodiny u dětí s diag. deprivační syndrom
Věra Dušková -
Kresba rodiny u dětí předškolního věku
Pavlína NASTOUPILOVÁ -
Diagnostika rodiny s handicapovaným dítětem pomocí kresby začarované rodiny
Veronika ŽÁČKOVÁ -
Kresba začarované rodiny jako ukazatel rodinných vztahů
Nikola KUBÁŇOVÁ -
Kresba začarované rodiny a rozdíly v kresbě u dětí z úplných rodin, neúplných rodin a dětí z dětských domovů
Terezie ŘÁNKOVÁ -
Symbolika v kresbě začarované rodiny u dětí předškolního věku
Romana Trhlíková -
Kresba začarované rodiny dětí z úplných a neúplných rodin v souvislosti s attachmentem
Ludmila KALČÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva