Public relations neziskové organizace – Kateřina OBOŘILOVÁ
Kateřina OBOŘILOVÁ
Bakalářská práce
Public relations neziskové organizace
Public relations in non-profit sector
Anotace:
Práce se zabývá analýzou PR a komunikačních prostředků skautského střediska v Prostějově. Na základě teoretických poznatků vymezujeme pojmy důležité pro praktickou část práce. Ve vybrané organizaci hodnotíme konkrétní používané komunikační prostředky a jejich působení na cílové skupiny. Na základě těchto výsledků navrhujeme opravná řešení zjištěných nedostatků pro vylepšení stávající situace.Abstract:
Thesis analyzes the PR and communications in scout unit in Prostejov. Based on theoretical knowledge, we define the important terms for the practical part. In an organization we evaluate specific communication tools and their effect on the target groups. Based on these results, we propose corrections to improve the current situation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2015
Zveřejnit od: 24. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OBOŘILOVÁ, Kateřina. Public relations neziskové organizace. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Financování středisek neziskové organizace Junák - český skaut, z. s.
Jan Pumr -
Marketing neziskové organizace Junák – český skaut, z.s.
Pavla Křížová -
Činnost neziskové organizace Junák - český skaut, z.s. a sociální marketing
Kateřina Skálová -
Identifikace hrozeb a příležitostí neziskové organizace
Kateřina Špánková -
Marketingová strategie nevládní neziskové organizace Junák - český skaut z.s.
Martin Slabý -
KOMPARACE MEDIÁLNÍHO OBRAZU ORGANIZACE JUNÁK - ČESKÝ SKAUT A SKAUTSKÉHO HNUTÍ OBECNĚ Z LET 2000 A 2015 V DENÍKU MLADÁ FRONTA DNES
Anna ŘEZNÍČKOVÁ -
Rozbor a návrh na zlepšení public relations Střediska volného času Ostrava - Zábřeh
Lucie STOLAŘÍKOVÁ -
Public Relations střediska volného času Alcedo
Ivan TRPÍK
Název
Vložil
Vloženo
Práva