Ladislava Vydláková

Bachelor's thesis

Geografická segmentace návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny

Geographical Segmentation of Visitors in Aquapark Uherske Hradiste during the Summer Season
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá geografickou segmentací návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny. Základem pro práci je definování cestovního ruchu a možností ovlivnění chování potenciálních návštěvníků zařízení. Marketing cestovního ruchu je marketingem služeb. Služby mají charakteristický marketingový mix. Pomocí segmentace se přizpůsobují marketingové aktivity organizace jednotlivým …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with geographic segmentation of visitors of the Aquapark Uher-ské Hradiště during the summer season. The basis of the work is the definition of tourism and options influencing the behaviour of potential visitors of the Aquapark company. Tou-rist marketing is closely related to the marketing of services. These services have a specifik marketing mix. Thus the company has to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vydláková, Ladislava. Geografická segmentace návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications