Geografická segmentace návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny – Ladislava Vydláková
Ladislava Vydláková
Bakalářská práce
Geografická segmentace návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny
Geographical Segmentation of Visitors in Aquapark Uherske Hradiste during the Summer Season
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá geografickou segmentací návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny. Základem pro práci je definování cestovního ruchu a možností ovlivnění chování potenciálních návštěvníků zařízení. Marketing cestovního ruchu je marketingem služeb. Služby mají charakteristický marketingový mix. Pomocí segmentace se přizpůsobují marketingové aktivity organizace jednotlivým …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with geographic segmentation of visitors of the Aquapark Uher-ské Hradiště during the summer season. The basis of the work is the definition of tourism and options influencing the behaviour of potential visitors of the Aquapark company. Tou-rist marketing is closely related to the marketing of services. These services have a specifik marketing mix. Thus the company has to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYDLÁKOVÁ, Ladislava. \textit{Geografická segmentace návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/7zxvbi/.
Jak správně citovat práci
Vydláková, Ladislava. Geografická segmentace návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Venkovský cestovní ruch a jeho význam pro současný cestovní ruch
Nikola Chadrabová -
Zážitkový cestovní ruch jako nástroj regionálního rozvoje
Anna Česalová -
Rekultivace greyfieldu s využitím pro rekreaci a cestovní ruch
Vlasta Müllerová -
Cestovní ruch jako nástroj regionálního rozvoje regionu Javorníky na Šumavě
Patrik Šnejdr -
Cestovní ruch v rámci EU
Martin Navrátil -
Zdravotně orientovaný cestovní ruch v ČR
Elisabeth Eisner -
Udržitelný cestovní ruch ve vybrané destinaci
Nicola Dutkovičová -
Cestovní ruch na Jižní Moravě
Šárka Smejkalová