Ladislava Vydláková

Bakalářská práce

Geografická segmentace návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny

Geographical Segmentation of Visitors in Aquapark Uherske Hradiste during the Summer Season
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá geografickou segmentací návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny. Základem pro práci je definování cestovního ruchu a možností ovlivnění chování potenciálních návštěvníků zařízení. Marketing cestovního ruchu je marketingem služeb. Služby mají charakteristický marketingový mix. Pomocí segmentace se přizpůsobují marketingové aktivity organizace jednotlivým …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with geographic segmentation of visitors of the Aquapark Uher-ské Hradiště during the summer season. The basis of the work is the definition of tourism and options influencing the behaviour of potential visitors of the Aquapark company. Tou-rist marketing is closely related to the marketing of services. These services have a specifik marketing mix. Thus the company has to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vydláková, Ladislava. Geografická segmentace návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace