Bc. Narmin Hanifayeva

Bakalářská práce

Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication

Advertisement - the Phenomena of Marketing Communication
Anotace:
Práce analyzuje specifické uplatnění reklamní strategie na příkladu Nestlé, globální korporace specializované na oblast potravin a nápojů. Výsledky práce svědčí o důležitosti rozvoje vhodné reklamní strategie pro společnost, aby uspěla ve svých marketingových aktivitách a celkové finanční výkonnosti obecně. Případová studie reklamních strategií Nestlé na řadě asijských trhů dokazuje důležitost přizpůsobení …více
Abstract:
The thesis analyses the specificities of applying an advertising strategy on the example of Nestlé, a global corporation specialized in the sector of food and beverages. The results of the thesis testify the importance of developing an appropriate advertising strategy for a company to succeed in its marketing activities and the overall financial performance in general. The case study of Nestlé’s advertising …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
  • Vedoucí: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
  • Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní