Bc. Narmin Hanifayeva

Bachelor's thesis

Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication

Advertisement - the Phenomena of Marketing Communication
Abstract:
Práce analyzuje specifické uplatnění reklamní strategie na příkladu Nestlé, globální korporace specializované na oblast potravin a nápojů. Výsledky práce svědčí o důležitosti rozvoje vhodné reklamní strategie pro společnost, aby uspěla ve svých marketingových aktivitách a celkové finanční výkonnosti obecně. Případová studie reklamních strategií Nestlé na řadě asijských trhů dokazuje důležitost přizpůsobení …more
Abstract:
The thesis analyses the specificities of applying an advertising strategy on the example of Nestlé, a global corporation specialized in the sector of food and beverages. The results of the thesis testify the importance of developing an appropriate advertising strategy for a company to succeed in its marketing activities and the overall financial performance in general. The case study of Nestlé’s advertising …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2019
  • Supervisor: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
  • Reader: Mgr. Zdeněk Sloboda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní