Vstup firmy na zahraniční trh s podporou agentury Czech Trade – Vladimír Marčík
Vladimír Marčík
Bakalářská práce
Vstup firmy na zahraniční trh s podporou agentury Czech Trade
Czech firm entering the foreign market with support of agency Czech Trade
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na vstup české společnosti VELTEKO s.r.o. na nový zahraniční trh s podporou české proexportní agentury CzechTrade. V práci je připomenuta teorie mezinárodního obchodu a analyzován vývoj a jeho současné trendy. Dále se práce zaměřuje na danou společnost vyrábějící balicí stroje, její prostředí, finanční strukturu a konkurenci. Řeší se zde i potenciální kazachstánský trh …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on entry of the Czech company VELTEKO to the new foreign market with the support of the Czech export agency CzechTrade. The thesis analyzes the theory of international business, its development and current trends, the company producing packaging machines, its environment, financial structure and their competition. There is also analyzed a potential Kazahstan market where …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cbzdn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2018
- Vedoucí: Ing. Patricia Jakešová
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Strategie expanze českých podniků na trhy východní Afriky v oblasti služeb
Ondřej Zámečník -
Příprava e-shopu na expanzi na nový trh
David Lipka -
Strategie expanze podniku na zahraniční trh
Jan ŠLEHOVR -
Návrh nové strategie expanze na kazašský trh pro české společnosti, nabízející produkty v oblasti těžebního průmyslu.
Kristýna Mináriková -
Návrh strategie expanze na zahraniční trh
Ondřej Sova -
Návrh strategie expanze na zahraniční trh
Pavla Navrátilová -
Návrh strategie expanze na zahraniční trh
Karolína Vítková -
Strategie expanze české firmy na vybraný zahraniční trh
Petr Dlouhý