Metody a přístupy ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základních škol – Adéla WERNEROVÁ
Adéla WERNEROVÁ
Master's thesis
Metody a přístupy ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základních škol
Methods and Approaches in Primary English Language Teaching
Abstract:
Diplomová práce se věnuje metodám a přístupům uplatňovaným ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základních škol. Je rozdělena na část teoretickou a empirickou. První část, tedy část teoretická, se kromě vybraných metod a přístupů zabývá také výukou anglického jazyka v České republice, nároky na žáka i učitele, či faktory ovlivňujících výuku. Empirická, neboli praktická část je věnována výzkumu, …moreAbstract:
The Diploma thesis deals with Methods and Approaches applied in Primary English Language Teaching. It is devided into two parts, theoretical and empirical. The first part, i.e. the theoretical one, deals not only with selected Methods and Approaches, but also with the teaching of English Language in Czech Republic, the demands on the pupils and teacher, ort he factors influecing the teaching. The empirical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 4. 5. 2021
- Supervisor: Mgr. Slavomíra Klimszová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
WERNEROVÁ, Adéla. Metody a přístupy ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základních škol. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku s využitím hry na zobcovou sopránovou flétnu
Klára Běhanová -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Problematika koktavosti u žáků mladšího školního věku
Denisa Krajsová -
Pohybové hry pro nácvik chování žáků mladšího školního věku při první pomoci, povodni, evakuaci a tornádu
Renata Popovská -
Vliv šachové hry na rozvoj myšlení a učení žáků mladšího školního věku
Simona Suchomelová -
Příprava učitelů mateřských škol na seznamování dětí předškolního věku s anglickým jazykem
Beata Horníčková