Michal Šálený

Bachelor's thesis

Analýza marketingové strategie společnosti Budějovický Budvar, n.p.

The Analysis of Marketing Strategy of the Company Budweiser Budvar, N.C.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Budějovický Budvar, n.p. Cílem práce je zhodnotit současnou strategii a navrhnout doporučení do budoucna. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy z oblasti marketingu a tvorby marketingové strategie s využitím obecně známých metod a nástrojů. V praktické části je představena analyzovaná firma, její marketingový mix a marketingová …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of marketing strategy of the company Budweiser Budvar, N.C. The aim is to assess the current strategy and to propose practical recommendations for the future. The theoretical part of the thesis is focused on the basic concepts of marketing and creating marketing strategy, using well-known tools and methods. In the practical part is presented the analyzed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2014
  • Supervisor: Květa Olšanová
  • Reader: Jaroslav Brom

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41222