Analýza marketingové strategie společnosti Budějovický Budvar, n.p. – Michal Šálený
Michal Šálený
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie společnosti Budějovický Budvar, n.p.
The Analysis of Marketing Strategy of the Company Budweiser Budvar, N.C.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Budějovický Budvar, n.p. Cílem práce je zhodnotit současnou strategii a navrhnout doporučení do budoucna. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy z oblasti marketingu a tvorby marketingové strategie s využitím obecně známých metod a nástrojů. V praktické části je představena analyzovaná firma, její marketingový mix a marketingová …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of marketing strategy of the company Budweiser Budvar, N.C. The aim is to assess the current strategy and to propose practical recommendations for the future. The theoretical part of the thesis is focused on the basic concepts of marketing and creating marketing strategy, using well-known tools and methods. In the practical part is presented the analyzed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 9. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41222
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Jaroslav Brom
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41222
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové strategie podniku Budějovický Budvar, n.p. se zaměřením na CSR a návrh na její vylepšení
Tereza Kejzlarová -
Marketingová strategie podniku Budějovický Budvar, n.p.
Adéla Lukášková -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Analýza marketingové strategie podniku Budějovický Budvar, n.p. se zaměřením na CSR a návrh na její vylepšení
Tereza Kejzlarová -
Marketing Mix im Betrieb Budweiser Budvar
Ivana Rosínová -
Marketingová strategie podniku Budějovický Budvar, n.p.
Adéla Lukášková -
Analýza ekonomického profilu a SWOT okresu Banská Bystrica
Danica Králiková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Martin Sviták