Podmínky pro spontánní hru v mateřské škole – Bc. Hana Bečková
Bc. Hana Bečková
Bakalářská práce
Podmínky pro spontánní hru v mateřské škole
Environment for spontaneous play in kindergarten
Anotace:
Práce sleduje podmínky pro spontánní hru vytvářené v mateřské škole. Teoretická část podrobně charakterizuje specifika hry v předškolním období, tedy ve věku od tří do šesti let, a popisuje, jaké jsou ideální podmínky pro naplnění jejího potenciálu jako prostředku rozvoje dítěte. V části empirické jsou uvedeny proces a výsledky výzkumu, který proběhl ve dvou různých mateřských školách. Zabýval se konkrétními …víceAbstract:
This thesis describes how environment for spontaneous play in kindergarten is created. Theoretical part specifies what is, according to literature, eligible environment for spontaneous play as a development tool for children of age from three to six. Empiric part describes process and results of research using data from two different kindergartens. Specific conditions which were observed in those institutions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p5iaf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Lucie Štěpánková
- Oponent: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace mezi učitelkami a dětmi v mateřské škole v průběhu spontánní hry
Monika Hlaváčová -
Spontánní hra chlapců a děvčat v mateřské škole
Erika Rumánková -
Spontánní hra dětí v mateřských školách
Lucie Novotná -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ