Alla Strakhova

Diplomová práce

Employer branding of the pharmaceutical companies as a tool for recruitment students and recent graduates for business-related positions

Employer branding farmaceutických společností jako nástroj pro nábor studentů a absolventů na business-orientované pozice
Anotace:
Cílem této práce je definovat návrhy a doporučení, které mohou konkrétním společnostem farmaceutického průmyslu pomoci zefektivnit využívání komunikačních kanálů za účelem rozšíření povědomí o značce zaměstnavatele směrem k cílové skupině zastoupené studenty a absolventy vysokých škol. Práce se zaměřuje především na využití a efektivitu jednotlivých externích komunikačních kanálů. Práce se skládá ze …více
Abstract:
The aim of this thesis is to define suggestions and recommendations that can help specific companies of the pharmaceutical industry to make the use of communication channels more efficient in order to spread the awareness of the employer brand towards the target group, represented by students and recent graduates. The work focuses mainly on the use and effectiveness of individual external communication …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 8. 2020
  • Vedoucí: Ondřej Lešetický
  • Oponent: Pavel Král

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81435