Ing. Adam Potůček
Bachelor's thesis
Podpora prodeje věrnostním programem
Sales Support by Loyalty Programme
Abstract:
Tato práce ve své teoretické části popisuje, kam věrnostní program v marketingu řadíme, jak tento nástroj definujeme, jaké jsou jeho možnost a také výhody a nevýhody. V analytické části se pak zabývá konkrétním věrnostním programem Clubcard společnosti Tesco. Popisuje zavedení tohoto programu, výhody programu pro společnost a také co tento program může nabídnout svým členům.Abstract:
This thesis, in its theoretical part describe, where loyalty programme belongs in marketing, how we define this tool and what are its advantages and disadvantages. Analytical part engage about particular loyalty programme Clubcard of Tesco company. Desribe the launch of this programme, advantages of programme for company and what can offer this programme to its members.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vy0j3/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
Jana ONDILLA -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová -
Věrnostní program vybrané organizace
Tereza Jíšová -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová