Ing. Hana DOČKÁLKOVÁ

Master's thesis

Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s. r. o.

Project proposal of a promotional campaign for the TESCOMA company regarding the new product line UNO VINO
Abstract:
Cílem této diplomové práce nazvané {\clqq}Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s. r. o.`` je sestavení komunikačního plánu k nové produktové řadě společnosti, která zastává jednu s vedoucích pozic na českém trhu s kuchyňským nářadím. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou zpracovány poznatky z dostupných literárních zdrojů o reklamním …more
Abstract:
Name of the thesis {\clqq}A project of advertisement campaign of the UNO VINO product line of the Tescoma company". The goal of this thesis is to produce a communication plan for a new product line for the company which is the leader on the market of kitchenware. The work consists of a theoretical and practical part. In the first part there is a background regarding advertisement plans which have been …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Identifier: 8198

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2008
  • Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DOČKÁLKOVÁ, Hana. Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s. r. o.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2038

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.