Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s. r. o. – Ing. Hana DOČKÁLKOVÁ
Ing. Hana DOČKÁLKOVÁ
Master's thesis
Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s. r. o.
Project proposal of a promotional campaign for the TESCOMA company regarding the new product line UNO VINO
Anotácia:
Cílem této diplomové práce nazvané {\clqq}Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s. r. o.`` je sestavení komunikačního plánu k nové produktové řadě společnosti, která zastává jednu s vedoucích pozic na českém trhu s kuchyňským nářadím. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou zpracovány poznatky z dostupných literárních zdrojů o reklamním …viacAbstract:
Name of the thesis {\clqq}A project of advertisement campaign of the UNO VINO product line of the Tescoma company". The goal of this thesis is to produce a communication plan for a new product line for the company which is the leader on the market of kitchenware. The work consists of a theoretical and practical part. In the first part there is a background regarding advertisement plans which have been …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8198
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOČKÁLKOVÁ, Hana. \textit{Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s. r. o.}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/80ef0q/.
Jak správně citovat práci
DOČKÁLKOVÁ, Hana. Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s. r. o.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2038
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Simona Hanzlíková -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Tereza Chaloupková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Analýza marketingové komunikace La Gare Restaurants
Eliška Hrubá -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Veronika Švecová -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Andrea Semančíková -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková