Strategicky orientované nástroje manažerského účetnictví – Bc. Klára Drozdeková
Bc. Klára Drozdeková
Master's thesis
Strategicky orientované nástroje manažerského účetnictví
Strategic management accounting tools
Anotácia:
Předmětem této diplomové práce je strategicky orientované nástroje manažerského účetnictví podniku působícího na trhu výroby kovových konstrukcí a kovodělných výrobků. Teoretická část se zaměřuje na objasnění disciplín manažerského účetnictví, strategicky orientovaného manažerského účetnictví a jeho metod spolu se strategickou analýzou podniku. Praktická část čerpá poznatky z teoretické části a je …viacAbstract:
The subject of the submitted thesis: “Strategic management accounting tools” is a company that operates on the market for the production of metal parts. The theoretical part focuses on the basic knowledge of managerial accounting and its development to strategic managerial accounting and its methods. The last chapter of the theoretical part includes methods of strategic analysis that are later used …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mhwbe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedúci: Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.
- Oponent: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Ivana Havlíková -
Analýza konkurence konkrétního podniku
Marek Száraz -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Aneta Fišáková -
Analýza konkurence ve vybraném odvětví zpracovatelského průmyslu
Lenka Hrdličková -
Analýza konkurence
Kateřina Angerová -
Analýza konkurence Baby clubu Katka
Matěj Konečný -
Strategická analýza okolí vybrané organizace s důrazem na analýzu konkurence
Michal Murárik -
Analýza konkurence družstevní firmy Fotosaloon a návrh strategického partnera pro firmu
Jiří Dejmek