Product placement jako nová forma komerční komunikace – Bc. Richard Unruh
Bc. Richard Unruh
Master's thesis
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Product Placement as the New Form of a Commercial Communication
Abstract:
České marketingové mixy obohatila nová disciplína – umístění produktů, neboli product placement. Díky zákonné úpravě přestal PP být vnímán jako skrytá reklama, vpašovávaná do děje televizních pořadů a filmů. Naopak získává pevnou pozici v rámci integrované marketingové komunikace, kde plní roli nejrychleji rostoucího marketingového prvku. Vždyť je jen málo způsobů, jak vybrané cílové skupině doručit …moreAbstract:
A new discipline emerged in the Czech marketing mix – Product Placement. Due to legislation, it is no more percieved as subliminal advertising smuggled into films and TV shows, but rather as a tool firmly defined and integrated within marketing communication. As such, it has become the most rapidly expanding marketing tool, which is hardly surprising, as there are few ways to communicate a message …moreKeywords
Efektivita Expertní rozhovory Integrovaná marketingová komunikace Image transfer Měření účinnosti Plánovací proces Product placement Sledovanost Skrytá reklama Vliv na prodeje Zákonná úprava Zpětná vazba. Efficiency Expert Interviews Integrated Marketing Communications Measure the Effectiveness The Planning Process Rating Surreptitious Advertising Impact on sales Statutory Framework Feedback.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/g2n9m/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: JUDr. Petr Majerik
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček