Redesign e-learningové platformy kurzu KPI22 – Bc. Barbora Fukárková
Bc. Barbora Fukárková
Diplomová práce
Redesign e-learningové platformy kurzu KPI22
Redesign of the KPI22 course e-learning platform
Anotace:
Hlavním cílem závěrečné diplomové práce bylo redesignovat webové stránky kurzu KPI22 Kreativní práce s informacemi, které zde fungují jako klíčová e-learningová platforma. Tohoto cíle bylo dosaženo. V teoretické části se práce zabývá vymezením obsahového rámce kurzu a popisem jeho fungování jakožto vyučovaného předmětu KPI22 i kurzu samotného. Výzkumná část se v kvalitativní studii zaměřuje na stanovení …víceAbstract:
The diploma thesis aimed to redesign the website e-learning platform KPI22 Creative Work with Information. This aim has been achieved. The theoretical part deals with the definition of the content course framework and a description of its functioning as a taught subject KPI22 and the separate course. The research part of the qualitative study focuses on determining metrics for quantitative analysis …víceKlíčová slova
E-learning kreativita informační gramotnost design redesign Google Analytics SmartLook
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 2. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ipa7b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedoucí: RNDr. Michal Černý, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví