Podcast jako nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu – Jan KALAŠ
Jan KALAŠ
Bakalářská práce
Podcast jako nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu
Podcast as an instrument of promotion of a selected subject
Anotace:
Kalaš, Jan. (2019). Podcast jako nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu (Bakalářská práce), Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická, Česko. Práce je věnovaná vzniku univerzitního podcastu a jeho implementace do českého prostředí marketingové podcastové scény. Práce obsahuje a vysvětluje základní pojmy v marketingové komunikaci a problematiky podcastu, jako marketingového nástroje …víceAbstract:
Kalaš, Jan. (2019). Podcast as an Instrument of Promotion of a Selected Subject (Bachelor Thesis) University of West Bohemia, Faculty of Economics, Czech Republic. The bachelor thesis is devoted to the creation of a university podcast and its implementation in the Czech environment of the marketing podcast scene. The thesis contains and explains the basic concepts in marketing communication and podcast …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALAŠ, Jan. Podcast jako nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Návrh marketingové komunikace malého vinařství
Alexandra Hatalovská -
Marketingová komunikace malých léčebných lázní
Jana Andělová -
Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku
Anna Mordosova -
Marketingová komunikace malé firmy
Pavla Brošková -
Efektivní marketingová komunikace mikro a malých podniků v zemědělsko-potravinářském odvětví
Daniel Rumpík