Marketing Strategy of a Multinational Company for Emerging Markets of CIS States – Karel Bartes
Karel Bartes
Diplomová práce
Marketing Strategy of a Multinational Company for Emerging Markets of CIS States
Abstract:
The saturation of Western markets, strong and predatory competition, and the end of supranational state units, all these factors have contributed to eminent interest of multinational companies in the newly created markets of the Commonwealth of Independent States. For that reason, the thesis discusses marketing theories as well as a wide range of marketing strategies and tools tailored to local specific …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4340
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2008
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Martin Sedlacký
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4340
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod