Rozvoj dítěte s dětským autismem – Bc. et Bc. Pavla Freitingerová
Bc. et Bc. Pavla Freitingerová
Diplomová práce
Rozvoj dítěte s dětským autismem
The development of a child with childhood autism
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat a následně rozvíjet dovednosti u chlapce s dětským autismem pomocí TEACCH programu. Teoretická část práce je rozdělena do třech kapitol. Empirická část diplomové práce zahrnuje kvalitativní výzkum, ke kterému bylo využito případové studie, diagnostiky PEP-R, analýzy dokumentace, polostrukturovaného rozhovoru, dotazníku a přímé práce se sledovaným dítětem …víceAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to analyze and develop skills of a childhood autistic boy using the TEACCH program. The theoretical part is divided into three chapters. The empirical part of the thesis includes qualitative research using case studies, diagnostics PEP-R, documentation analysis, interviews and direct work with the child according to publication Educational activities for children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bubga/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Zkušenosti rodičů a pedagogických pracovníků s využitím Dennyho metody pro dítě s PAS
Kateřina Štěpařová -
Vyrovnávání se se zátěží u osobních asistentů pracujících s dětmi s PAS
Johanka Laudová -
Komunikační dovednost u dětí s PAS v předškolním věku v porovnání s dětmi s typickým vývojem
Sabina MALACHOVÁ -
Role sociálního pracovníka v podpoře rodin s dítětem s PAS
Alžběta Oulehlová -
Osobní angažovanost osobních asistentů pracujících s dětmi s PAS
Petra Malíčková -
Možnosti dalšího umístění dítěte s PAS po odchodu z dětského domova v kontextu problematiky umisťování dětí s PAS do náhradní rodinné péče
Adéla NĚMEČKOVÁ