Rozvoj dítěte s dětským autismem – Bc. et Bc. Pavla Freitingerová
Bc. et Bc. Pavla Freitingerová
Master's thesis
Rozvoj dítěte s dětským autismem
The development of a child with childhood autism
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat a následně rozvíjet dovednosti u chlapce s dětským autismem pomocí TEACCH programu. Teoretická část práce je rozdělena do třech kapitol. Empirická část diplomové práce zahrnuje kvalitativní výzkum, ke kterému bylo využito případové studie, diagnostiky PEP-R, analýzy dokumentace, polostrukturovaného rozhovoru, dotazníku a přímé práce se sledovaným dítětem …moreAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to analyze and develop skills of a childhood autistic boy using the TEACCH program. The theoretical part is divided into three chapters. The empirical part of the thesis includes qualitative research using case studies, diagnostics PEP-R, documentation analysis, interviews and direct work with the child according to publication Educational activities for children …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bubga/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2017
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Rozvoj sociálních dovedností u dětí s PAS v předškolním věku
Andrea NOVÁ -
Rozvoj jemné motoriky a grafomotoriky u dětí s PAS v předškolním věku
Veronika Mojžíšová -
Rozvoj pohybových dovedností v předmětu tělesná výchova u žáků s poruchami autistického spektra
Lucie Hronková -
Rozvoj komunikačních kompetencí u dítěte s autismem integrovaného do běžné třídy mateřské školy
Iveta Zemánková -
Zkušenosti rodičů a pedagogických pracovníků s využitím Dennyho metody pro dítě s PAS
Kateřina Štěpařová -
Vyrovnávání se se zátěží u osobních asistentů pracujících s dětmi s PAS
Johanka Laudová -
Role sociálního pracovníka v podpoře rodin s dítětem s PAS
Alžběta Oulehlová