Výchovný a vzdělávací proces na ZŠ Integra Vsetín – Barbora DUŠKOVÁ
Barbora DUŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Výchovný a vzdělávací proces na ZŠ Integra Vsetín
Educational process at the primary school ZŠ Integra Vsetín
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o vzdělávání na ZŠ Integra ve Vsetíně. Tato škola se zabývá vzděláváním dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, které integruje mezi intaktní žáky. První část práce je věnována historii vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice, další vysvětluje pojem integrace a současnou legislativu, následuje popis školy a její provoz a v poslední …moreAbstract:
This bachelor thesis deals about education at the primary school Integra in Vsetín. This school is engaged in education of children with special educational needs that are integrated among regular students. First part is about the history of education of pupils with special educational needs in the Czech Republic, next part explains what the integration is and describes present legislation. In further …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Eva Souralová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DUŠKOVÁ, Barbora. Výchovný a vzdělávací proces na ZŠ Integra Vsetín. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Assistance in Education
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights