Využití metody Mystery shopping v rámci podnikového řízení – Bc. Pavel Kroutil
Bc. Pavel Kroutil
Master's thesis
Využití metody Mystery shopping v rámci podnikového řízení
Use of the Mystery shopping for business management
Anotácia:
Téma této diplomové práce je využití metody mystery shopping v rámci podnikového řízení. Mystery shopping je důležitá součást marketingového výzkumu. Používá se k hodnocení služeb či zboží formou fiktivního nákupu, který se vyhodnotí a zjistí se objektivní stav. V teoretické části se práce věnuje marketingu, mystery shoppingu a vzdělávání v organizaci. V praktické části je v práci navrhnuta, uskutečněna …viacAbstract:
The theme of this thesis is to use the method of mystery shopping as part of corporate governance. Mystery shopping is an important part of marketing research. It is used to evaluate the services or goods through the fictitious purchase which will evaluate and determine the objective state. The theoretical part deals with marketing, mystery shopping and education organization. Mystery shopping study …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Štěpán Kala, MBA Ph.D.
- Oponent: Petr Dlouhý, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Anzhelika Kuxenko -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček
Názov
Vložil
Vložené
Práva