Marketingový mix společnosti – Bc. Silvie Konečná, DiS.
Bc. Silvie Konečná, DiS.
Bakalářská práce
Marketingový mix společnosti
Marketing mix of the company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti. Práce je rozdělena na část teoretickou, která definuje marketingový mix a na část praktickou, ve které dochází k analýze marketingového mixu společnosti Vetko s.r.o. Cílem této praktické části je sestavit marketingový mix dané společnosti a následně pak navrhnout jeho efektivnější využití.Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing mix of company. The whole work is devided into theoretical and practical part. The theoretical part provides the description of marketing mix and its most important parts. The aim of the practical part is to describe and analyze the real marketing mix of the company Vetko s.r.o. Furthermore, it subsequently suggests better solutions to make the best of the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/lvnc9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
- Oponent: Ing. Zdeněk Oulehla
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Principles of market segmentation in tourism industry
Larisa Teterina -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů