GPU-based Ray Casting for Similarity Measurement of 3D Faces – Bc. Pavol Kyčina
Bc. Pavol Kyčina
Bakalářská práce
GPU-based Ray Casting for Similarity Measurement of 3D Faces
GPU-based Ray Casting for Similarity Measurement of 3D Faces
Anotace:
Rozpoznávanie 3D ľudských tvárí je veľmi atraktívna téma v oblasti bezpečnosti a súdnych vied. Pre výpočet podobnosti dvoch ľudských tvárí existuje mnoho prístupov a meranie euklidovskej vzdialenosti po predchádzajúcom zarovnaní tvárí je jeden z nich. Vrhanie normál vrcholov (špeciálny prípad vrhania ľúčov) je jedna z metód pre výpočet tejto vzdialenosti. Meranie založené na počítaní na procesore je …víceAbstract:
3D human face recognition is a very attractive topic in security or forensic sciences. There are many approaches for calculating the similarity of two human faces and measuring the Euclidian distance after face alignment is one of them. Vertex normal shooting (a special case of ray casting) is one of the methods for measuring this distance. However, CPU-based distance measurement is slow. The goal …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hjv4t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedoucí: doc. RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.